22.11

Hejhopplingonsnopp!
Vänner, ser ni vad klockan är? och Johanna sover inte. Detta är inte okej. Jag lägger mig alltid vid nio och somnar kanske kvart över, men inte idag tydligen.
Idag har varit en hektsik dag. Började som varje vardag med jobb. När jag slutade åkte jag, Lisa och Matilda till Pastariket och åt Halmstads, kanske världens bästa pasta (vi ska dit i morgon med + att jag va där igår. Hej då! :P). Jaja, iallfall. Senare åkte jag och lisa en sväng och fixade en sak. Efter det blev det att gå till Alice på salong Studiorox, för att klippa och slinga håret. Det behövdes verkligen. Alice (Alexandra) är Alexanders flickvän, som vi rese med i Thailand. Hon var superduktig och jätte trevlig. Jag är hel nöjd, kanske lite ovant nu i början för det är rätt ljust men jag väner mig, har ju haft det så här innan. Skönt med uppfräschning allaifall =)
Efter jag varit och fixat håret gick jag till Nautilus, men när jag väl kom dit började det spruta blod från min läpp (jag var klumpig som vanligt) så jag bestämde mig för att hoppa träningen och åka hem till Matilda där Lisa befann sig isället. Där låg vi i sängen och kollade på Det rätta för Rosing! Nu ligger jag här i min säng och måste verkligen sova, jag behöver mina timmars sömn.

I morgon får ni se bild på håret!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjena kexet;) Jag bara maste fraga! Ska du till Hultan i ar?? Har hort att Kings of Leon ska dit och da ska ta mig fan jag me dit!!:P Wahhh! Har ingen aning om vad som spelas dar hemma nu, men ni maste val anda veta vilka de ar. Eller?? Pusssen schnyggo

2009-03-25 @ 06:57:10
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0