Tacka f*n för musik!

Idag mår jag mycket bättre. Det gick faktiskt redan över igår kväll. Jag fick väl en släng av vinterkräksjukan eller nåt. Skönt att det inte var något långvarigt iallfall. Idag har jag faktiskt varit och tränat på gymmet en sväng med systeryster.

 

Jag har fixat nerladdningsprogram på min dator. Det var fan och med på tiden säger jag. Äntligen kan jag ladda ner all musik som jag vill ha. Nu kan jag inte riktigt sluta ladda ner, har blivit lite beroende av det. Jag har även laddat ner säsong 5 av DHW och Grey´s. Så nu blir det till att titta när jag ska sova. Skönt med lite nya avsnitt.

 

Förtillfället sitter jag och lyssnar på Jennifer Hudson. En ny favorit kanske?

Hon är helt underbar!

 

 

Nu ska jag städa rummet. Ovanligt va?

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0