Nämen det var ett tag sen...

Ja, nu var det dags igen och börja blogga igen. Jag har inte haft någon ork denna veckan. Retligt tycker jag själv. Nu när jag äntligen tänkte göra det är min kamera borta men snart kommer den hit. Hanna den busen kommer hem ikväll. Egentligen skulle hon ha kommit i eftermiddags men hon missade tåget =( Jag saknar henne så sjukt mycket och det ska bli grymt kul att få träffa henne i morgon och då är det party =) en annan sak som är partyär ikväll. Jag är så sjukt festsugen, men förtillfället är jag tyvärr trött, ska nog sova en halvtimme. Har ju varit uppe sen 5 så inte så konsigt.

I veckan har jag inte gjort mycket. Jag har jobbat för fullt på biblioteket, jag och lisa har gått långpromenader vid havet och så har jag shoppat en del. Mycket mer har jag inte gjort, men lite bilder kommer sen när kameran kommer tillbaka till mig =)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0