Malmö

Igår hade jag, Lisa och Amanda en riktig myskväll. Det var ganska länge sen kändes det som. Vi hyrde 3 filmer, köpte godis, chips och dipp. Gotte. Först kollade vi på filmen Awake med bla. Jessica Alba. Den var riktigt bra. Efter den satte vi på Over her dead body, fy vad dålig den var, jag somnade till och med. När de åkt hem kunde jag verkligen inte somna så jag kollade på 3 One tree hill avsnitt. Fy fään vad bra det är. Är inne på säsong 6 nu. Gah, kan inte sluta titta.

I morse gick jag upp tidigt och jobbade. Vid 12 tiden åkte jag, mamma och pappa till Malmö för att hämta Malin, som kommit hem från skidsemestern med mina kusiner. Innan vi hämtade upp henne åt vi på Pizza Hut (min favorit) och så gick vi en runda på stan. Jag säger bara tacka fan för Monki och deras rea. Så kul och så billig. Köpte två tjocktröjor och två t-shirts. Jag gick även inom Bokia och köpte "GI i praktiken" en bok av Ola Lauritzson. Så i morgon ska jag åka och handla vad som behövs och på måndag börjar jag med GI. Ska bli skönt och komma igång.

Jag på Pizza Hut

PappiMammi

Maaat

Vill ha kiss och bajs från Designtorget!

Shopping





Tro det eller ej men jag har faktiskt saknat henne!




Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som kriget!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Max

verka ju haft det mysigt haha :)

2009-01-03 @ 21:55:01
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/
Postat av: Elin

så brun du är! :) snygga kläder du har köpt! :) men vart har din högerarm tagit vägen på bilden på dig i din vita tröja?! haha. saknar dig! <3

2009-01-03 @ 21:55:48
Postat av: Elin

så brun du är! :) snygga kläder du har köpt! :) men vart har din högerarm tagit vägen på bilden på dig i din vita tröja?! haha. saknar dig! <3

2009-01-03 @ 21:56:21
Postat av: Anonym

hej :)

Hoppas du haft en bra lördag.

Jag har en tävling jag vill tipsa om.

har jag redan tipsat och du är med så ber jag om ursäkt. Jag lottar ut en mysig mysdress.

hoppas du vill vara med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

Har du möjligtvis en hund så får du även gärna kika in här

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/sondags-tavling-for-vovve-agare.html

Ha en bra söndag!

2009-01-04 @ 00:38:20
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Ville önska God fortsättning och säga att om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida :)

2009-01-04 @ 00:38:57
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0