Maginfluensa?

Idag vaknade jag vid 12 tiden. Skönt, jag låg verkligen efter med sömnen. Efter ett tag kände jag mig helt svimfärdig och illamående och sen dess har jag spytt i mängder. Så sjukt jobbigt och jag har mått riktigt dåligt. Nu börjar det ordna upp sig lite, men trots allt orkar jag inte göra något ikväll. Så det blir att stana hemma med körslaget. Jag som skulle gå ut och träffa folk ikväll. Aja, får vänta tills nästa helg. Pappa är har också blivit sjuk här hemma. Kan det vara maginfluensan som spökar? Det hoppas jag inte, men räckte det inte med progblem för mig? Retligt!

Nu blir det soffan igen!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig vännen! Usch och fy för maginfluensa:(

2009-01-11 @ 16:08:31
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0