Full fart.

Idag har jag haft full fart i benen känns det som. Jag jobbade på Biblioteket och Dragonens förskola från 6 - 14.30. Idag var en riktigt seg dag och min säng var så himla skön när jag skulle upp i morse, men sånt är livet. När jag kom hem från jobbet åkte jag, mamma och pappa till Ge-Kås och shoppade lite. Fick med mig lite smått hem och det är aldrig fel.

Ikväll har jag varit på bio och sett filmen Valkyria. Men fråga mig inte om den var bra för jag somnade efter 10 minuter och sen sov jag hela filmen. Skönt. Onödiga pengar? Ja, fast jag slapp betala själv :P Det blev något fel med bokningen också *host* så vi fick sitta längst fram i kanten och på en extra stol jämte istället för längst upp i sofforna. Retligt, men ibland blir det fel så är det bara. Men jag måste se om den, för den verkar faktiskt riktigt bra =)


I morgon ska jag till Göteborg och shoppa, wiihooo =)
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0