En lugn fredagskväll.

Nu är det dags för sängen för mig del.
Igår efter jobbet var jag, Lisa och Matilda på Skånskan och fikade lite. Sen åkte vi hem till mig och chillade lite. Vid sju tiden åkte jag och syster yster ner till Nautilus och gymmade, riktigt skönt fram tills ryggen smällde, så nu är ryggskottet tillbaka. I hate it, det gör så sjukt ont. Klockan 6 i morse var det jobb igen på Bas. Jag passade på att ringa min sjukgymnast och tack o lov så hade hon en tid till mig på måndag. Då ska jag även ringa och boka tid hos min doktor på Hertig Kunt Kliniken så jag kan göra en riktigt utredning med röntgen och sånt (det är verkligen på tiden nu). Min chef är verkligen hur snäll som helst, så hon fixade så att Maria jobbar med mig några timmar nästa vecka så jag slipper göra allt själv med min rygg.
Idag efter jobbet var jag en sväng på stan med Calle och shoppade upp lite prestentkort. Efter staden åkte vi hem och åt kycklingvingar med gurk- och morrotsstavar med vitlökssås. Gott.
Ikväll skulle tjejerna ut men pga ryggen, Gi-metoden, pengarbrist och trötthet orkade jag inte följar med. Inte ens till Lisen som skulle ha lite förfest. Istället satt jag hemma med mormor och Malin och kollade på Let´s Dance och spelade Alfapet. Mysigt det med. I morgon om min rygg tillåter så blir det utgång (förmodligen nykter).


Chinos och Kofta från Gina.

Chinos från Gina, Skjorta från Indiska.


Just det, beställde lite saker från Ellos innan. Tyvärr ser jag nu att färgen på skorna inte är lika fin på bilden på deras hemsida som i katalogen, men får la hoppas på det bästa =) Kankse lite onödigt med ett par till fransskor (har redan 2 par). Men dessa var så fina.
Nya gladiatorsandaler kan ju behövas till sommaren =) 
Skor kan man ju aldrig få för mycket av, eller hur? ;)



Nu blir det sängen och i morgon ska jag sova riktigt länge =)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Vera

God natt =)!

2009-01-10 @ 00:05:59
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fina kläder från Gina! Hoppas du mår bra

2009-01-11 @ 12:10:45
URL: http://skorpandrartillgeilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0