En helt okej dag.

Har inte uppdaterat på ett tag på grund av mina sorgsna dagar jag har haft, men nu börjar det ordna upp sig lite. Idag började jag jobba på Biblioteket kl. 6.00 i morse. Gud vad halt det haft varit ute idag, helt sjukt. Iallafall, på Biblioteket  gick det bra, men jäklar vad stort det är. Jag hade aldrig hittat där själv asså. I morgon ska jag tillbaka till Brandstationen, vilket ska bli skönt. Jag börjar faktiskt känna mig lite hemma där nu. Men det är aldrig kul att behöva ställa klockan på 04.45 för att man ska upp och jobba.
I måndags började jag med Gi-metoden. Det går riktigt bra faktiskt. Riktigt god mat får man äta med. Igår stod jag hela kvällen och lagade mat kvällsmat, frukost och lunch, till både igårkväll och idag då. Jag har fortfarande lite svårt för att förstå de där rackarns tabellerna. Hjälp, Amanda?!

Idag efter jobbet tog jag mig en liten sovpaus och när jag vaknade ställde jag mig och lagade mat igen. Vid halv på var jag på vattengympa på Nautilus. Så kul det var, riktigt bra instruktör. Efter vattengympan åkte jag och hämtade mormor, sen åkte vi hit och spelade spel. Mysigt.


Nä nu ska jag försöka sova för i morgon är det jobb som gäller!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bra det! Sov gott =)

2009-01-07 @ 23:24:35
URL: http://skorpandrartillgeilo.blogg.se/
Postat av: Max

vad spealde ni för nåt =) ?

2009-01-08 @ 10:07:28
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/
Postat av: elise:)

hej din filur :) hoppas du känner dig bättre och är glad, det är ju fredag idag trots allt! :) hade varit kul att ses <3

2009-01-09 @ 17:54:06
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0