Det gångna året...

Jag får väl ta och göra som de flesta gjort i sina bloggar. "En resumé" av året. Haha. Ganska kul ändå =)

Januari
-
Jag festade
- Jag umgicks med mina vänner
- Jobbade, skolan och hade en allmänt tråkig månad.

Februari
- Jag och Elias gjorde slut
- Jag var i underbara New York med pappa och Malin

Mars
-
Jag var i Stockholm hos min kompis Sara och såg James Blunt på Hovet
- Jag festade massa
- Och började ta träningen på allvar
- Jag fick en ny pojkvän Eros Ramazzotti

April
- Festa, festa, festa för att glömma
- Jag belv ett hälsofreak
- Tränade som en galning
- Jag började jobba på Officersmässen

Maj
- Modevisning på Sture
- Bombhot i Synagogan i Malmö
- Jag besökte Mölle ett x antal gånger
- Mormor fyllde 80 år
- Weekend i Tyskland med mormor och kusinerna
- Camp Sannarp
- Jag fick ett vikareat på Arbetslivsförvaltningen under sommaren

Juni
- Balen
- Studenten
- Hultsfred
- Ebba dog, många tårar föll ♥
- Vi köpte Mollybus ♥

Juli
- Festade loss i Båstad på Tennisveckan
- Jag träffade Postkillen
- Jag färgade håret brunt
- Festade kanske lite för mycket för att jobba så hårt

Augusti
- Jag var på Miss Li och Lars Winnerbäck på Brottet
- Jag var på Malmöfestivalen med mina kusiner och såg Miss Li
- Jag hade min första lediga dag på 9 veckor
- Jag och Calle blev tillsammans

September
- Jag, Hanna, Amanda & Lisa var i Norge, Sandefjod och kollade boende (sket sig)
- Jag och Isabelle var i Italien
- Jag fyllde 19 år
- Jag hade en fest som jag tyckte var riktigt lyckad
- Vi hade lite smått reuinon med klassen på B&B

Oktober
- Tanja baby fyllde 18 år (efterlängtat)
-  Jag och Lisa bestämde oss för Thailand
- Calle och jag var i Helsingör
- Jag hade en nostalgidag i Mellbysrand för mig själv
- Lisa fyllde 20 år
- Vi hade mamma - dotter fest
- Jag och Lisa åkte till Thailand

November
- Jag och Lisa befann oss i Thailand med Alex och Ossian. OFÖRGLÖMLIGT!
- Vi var en sväng i Malaysia
- Hanna och Isabelle flyttade till Norge =(

December
- 14 dagar i Thailand
- Kom hem till kalla Sverige
- Jag fick fast anställning på Städ
- Jag hade otur och fick ryggskott
- Julfirande med familjen och släkten
- Elin hade sin första karatefylla (värt att nämna) ;P
- Jag köpte nytt träningskort på Nautilus
- Jag har jobbat en massa
- Nyår!



Så här har mitt år sett ut i storsätt och med massa skola, jobb och festande. Många trårar föll 2008, men väldigt mycket lycka finns med mig. Tack för detta året och jag hoppas på ett lika lyckad 2009!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag skrattar åt mig sj! usch. trevligt med en liten resume'!:)

2009-01-03 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0