Då var det måndag igen!

Här sitter jag helt klarvaken (OBS! Kolla klockan!) och försöker blogga. Det går inte att lägga upp bilder så får försöka med det i morgon i stället. Det är en jäkla tur att jag är ledig från biblioteket i morgon, annars hadet det varit uppstigning om 2,5 timmar. Istället ska jag städa på 2 dagis, så börjar inte förrens 12.10. Skönr att sova ut lite. För en gångs skull har jag varit med på ett nattrunda med Matilda och Lisa, var ett tag sen jag orkade med deras tider men idag gick det fint. Blev lite Max och sånt gott. Nu är lönen äntligen kommen och det är så sjukt skönt så i morgon blir det lite shopping på maxi för min viktnedgång. Haha. I helgen blir det kanske ge-kås med mamma eller Göteborg med Malin. Hoppas det blir något kul iallfall för jag har faktiskt inte tänkt att gå ut. På lördag kväll ska jag hem till Elise som fyllt år och som snart flyttar till USA för att jobba som Au Pair. Så kul du kommer ha gumman. Ska bli kul att träffa dig innan du åker =)

Nu funkade bilderna.
Från i fredags när vi förfestade hemma hos Matilda med hennes pappa och hans kompis. Hanna kom hem från Norge och kom förbi för att säga hej =)













PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: linn

jag saknar bilderna på snorbåbborna :O :D

2009-02-04 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0