120109

Då var det ny vecka igen med nya tag. Idag har jag jobbat på Bas. Under dagen var jag en sväng hos sjukgymnasten. Hon masserade och slet lite så nu känns ryggen lite bättre. Idag har även min chef skickat iväg en remiss till kommunhälsan så det får blir lite träning och kontroller av ryggen där framöver. I värsta fall får hon skicka mig till något ryggspeciallistinstitut i Växsjö, men får hoppas att jag inte behöver gå så långt. Glömde ringa doktorn idag så det får jag minsann inte glömma i morgon. Det var min rygginformation för idag. Haha.

När jag kom hem somnade jag pladask på soffan så antagligen kommer jag inte kunna somna ikväll. Nu väntar jag på att Amanda och Lisa ska handla klart för sen ska vi ner till stan och fika (eller var det bio?) För trött när Amanda ringde! Jaja, ska bli kul och träffa djuren, de va några dagar sen nu ju!

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0