En retlig dag, som börjar ordna upp sig =)

Min dag har inte varit den bästa kan man säga. (Sorry familjen men min vecka är på väg och ni kommer inte få det lätt. Mohaha). Jag har verkligen stört mig på allt idag på jobbet. En människa som hon tror att hon är bäst, kör med alla och gör ingenting själv. Undra hur många gånger jag har hållt på att smälla till henne med moppen eller dammsugaren idag? Utnyttjare! Om hon fortsätter så här ett litet tag till kommer jag snart skälla ut henne på riktigt, och skvallra lite till bossen om hur hon beteer sig. Det enda positvia med min jobb-dag var att jag hittade 300 kr på en toalett. Wiihoo, Något rikare och jag har bestämt mig för att slösa upp pengarna inom kort. 300 är ändå mycket för att bara hitta =)  Idag när jag kom hem från jobbet gick jag faktiskt och la mig lite, jag har en sjuk träningsverk från "pumpen" igår. Jag vaknade av att Elin ringde och väckte mig och berättade att hon snart var i Halmstad. Lycka! Mitt i samtalet kom min morbror och moster från Malmö för att hämta Ella. De har varit i Sydafrika i typ 2 veckor. Vadå avis? Kollade på lite bilder och sånt skoj. Och nu längtar jag ju inte alls till Tanzania? Jag borde boka snart, lat-Johana! Idag har jag en liten form av en depp dag, men börjar ordna upp sig lite nu. Snart ska jag träffa C, va ett riktigt bra tag sen. Ska bli kul och se vad han hittar på nu för tiden. Vi ska käka lite kinamat och kolla film. Trevligt!


Zanzibar, Tanzania. Hit ska jag =)

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å du ska till Tanzania? Spännande! :)

2009-02-25 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0