Sometimes it sucks...

Ibland suger det verkligen att jobba, framförallt när sina favoriter ska åka till Malmö för att shoppa loss till Matildas lägenhet. Boooring. Aja, vad ska man göra? Hoppas ni har roltigt iallfall. Ring mig när ni kommer hem!

När jag kom hem från jobbet slängde jag mig i sängen och kollade på DHW och One Tree Hill. Kan det bli bättre? Egentligen skulle jag ha tränat idag, men när jag vaknade var jag en aning fökyld och det har inte släppt än, så ingen träningför mig. Varför är det alltid så, att när man är som mest taggat blir man sjuk? Hoppas det inte blir värre för det har jag inte tid eller råd med. Tanzania börjar kanske närma sig nu? =)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0