Skatt = Skratt

Idag när jag var på väg hem från jobbet stannade en kille mig (en söt skåning) och frågade om han fick ställa lite frågor. Jag såg kameran, men dum som man är ställer man upp. 

Jag trodde killen sa:

Killen frågade: varför skattar du?
Jag säger: för att man måste.
Han ba okeej: hur ofta skattar du?
Jag: en gång i månaden väl?

Sen tycket jag att det blev lite konstiga frågor och då kom jag på att han hade förmodligen hade sagt skrattar och inte skattar. Jävla pucko Johanna. Haha, båda knäckte sig totalt och så tog vi om det en gång till fast med rätt mening.
Som grädden på moset var jag tvungen att ställa upp på en sån ful, äcklig profilbild som jag hatar (utöver Nissan) och detta kommer hanmna i någon tidning, jag fattade aldrig vilken mer än att det inte var Hallandsposten!
Trög tjej!

Nu ska jag snart bowla med mamma, pappa och Malin =)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA!! :) jag kan se hela scenariot framför mig! så trevligt med bowling :) idag kommer mamma och pappa hit för att se hur vi har det :)

saknar dig jättemycket! puss<3

2009-02-20 @ 20:23:46
Postat av: Anonym

hahaha, det va humor det! saknar dig fisen

2009-02-21 @ 11:18:40
URL: http://skorpandrartillgeilo.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAHA fan va komiskt!

2009-02-21 @ 18:57:55
URL: http://linneaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma Kaagaard Kristensen

KUL!!! hahaha!

2009-03-05 @ 00:30:31
URL: http://metrobloggen.se/ebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0