Mitt i veckan

Än så länge har denna veckan varit riktigt seg. Trött som ett djur har jag varit och träningsverk så in i bomben har jag med. Igår va en riktigt bra dag, för det första var det sol och jätte fint väder så efter jobbet bestämde jag och Lisa oss för att åka ut till Grötvik på picknick med mackor och varmchoklad. Mys. På kvällen var jag och Felicia och fikade på Vattenporten, och så var jag med när hon köpte sin balklänning. Hallejulja så fin. Vi bestämde att jag ska ner till henne i Lund snart och festa där + en dag i Malmö =) Detta har vi sagt i tre år snart, men nu kan det inte skjutas upp mer för hon tar ju studenten! När jag kom hem åkte jag en sväng med mina favorit tjejer Lisa, Matilda och Amanda. Vid 10 låg jag i sängen och kollade på film/ sov. En ritkigt bra dag må jag säga.
Nu har jag precis kommit hem från en riktigt jobbig dag. Jag har varit svin trött och inte nog med det skulle vi på utbildning nu i eftermiddag, jag höll på att somna hela tiden. Det gav inte så jätte mycket heller, man kan ju det mesta om städning nu. Vi beställde också nya jobbarskor. Jag gjorde ett ritkigt klipp. Köpte ett par Salomons för typ 500 kr, som kostar nästan 2000 i butik. Bra gjort va? Okej, inte skit snygga med praktiska. Running/Walking Gore-tex skor. Alla andra snåla städeskor valde gratis skor eller att man får betala jätte lite själv, men då får de inte lika så bra sko heller. Så jag är nöljd, man får ju passa på =) Vet ni vad det bästa med hela utbildningen va? Att man fick skolmat. Jag har varit sugen på det sen jag slutade och äntligen fick jag det. Köttbullar, potatias, sås och ligon. Sjukt gott =)
Snart ska jag iväg och träna med mamma och Malin, behöver kanske sova lite innan. En dag när man är igång stup i ett från 6.00-15.30 kan det behövas.


Bilder från min och Lisas picknick i Grötvik 






PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA så snålt att välja gratis-skorna! kan du inte lägga upp en bild på dina sköna och praktiska skor? jag får en inte alltför snygg bild på dessa skor i mitt huvud haha.. :) pussi<3

2009-02-20 @ 20:29:41
Postat av: Elin

det var jag som kommenterade ovan som du kanske förstod :)

2009-02-20 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0