Lördag hos Elise.

I lördags efter jag kom hem från Göteborg så var jag hemma hos min vän Elise. Tjejen har fyllt 20 år och den 9 februari åker hon till USA som au pair. Hemma hos Elise var ett litet tjejgäng samlat för att ta farväl. Det var riktigt mysigt och god mat. Jag vet att det kommer gå hur bra som heslt för dig i det stora, stora landet. Jag kommer tänka på dig ofta. Vi får hålla kontakten så bra som det går och om jag får råd kommer jag och hälsar på dig. Promise. Du är en fin vän!


söta elise


Elise Elin Sara och jag i Turkiet 07.
Jag saknar er alla!
Minne för livet ♥

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Tanja

och jag saknar med.

2009-02-04 @ 20:25:08
Postat av: Elise

Tack gumman <3 Jag kommer tänka på dig med! Du är en riktigt fin vän! I'll miss you, men vi håller kontakten <3 Kom gärna och hälsa på om du kan! Vilken rolig bild på oss fyra, slitna o goa! ;) PUSSS!

2009-02-05 @ 12:01:42
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0