Godis

Jag har nästan glömt bort hur gott det är med godis. Idag köpte jag godis för första gången på 3 veckor. Okej, det är inte så mycket men för en som äter varje dag är det. Och jävlar vad gott det är, sitter vid datorn lyssnar på musik och njuter riktigt mycket. Kan inte riktigt bestämma om det ska bli en utekväll eller en hemma kväll med mer godis, men det blit nog en utekväll. Men hur ska den sluta? Det är ju fredag den 13:e och min dag har inte gått helt i sin riktining på hela dagen. Ska jag våga chansa? =)



I morgon är det alla hjärtans dag och det ser jag inte fram emot. Överskattad skit, ensam kommer man känna sig också. Tur att man har sina super brudar.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0