Detta eviga städande.

Inte nog med att ha ett jobb som lokalvårdare (det det för övrigt var skit jobbigt idag, all denna småsten som släpas in när det är snö), så ska man ju hålla rent hemma också. Det är nog faktiskt det tråkigaste, men skönt när det är klart. Nu har jag precis städat klart mitt rum, hoppas det kan hålla sig lite med. Nya gardiner och allt har jag ju med =)

När jag var på Ge-kås sist köpte jag denna retliga lilla dammvante. Kanon!

Mina nya gardiner från Indiska

Ena delen av rummet

Jag satte upp lite av mina örhängen på väggen. Smart och snyggt

Kanske världens skönaste plats

Vovvarna hjälpte till lite


Nu ska jag snart ner till stan och fika med Anna =)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Elise

Ditt rum är alltid såå fint! :) Mysfaktor bigtime! PUSS!

2009-02-20 @ 06:11:49
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Elin

åh ditt rum ser ut som en söt, rosa bakelse! :) gardinerna var de finaste gardinerna jag sett! :)

puss<3

2009-02-20 @ 20:25:47
Postat av: Elin

haha vilken söt och retlig liten dammvante! :)

2009-02-20 @ 20:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0