"Det enda som är positvit med måndagar är att det är långt till nästa"

Usch, måndagar är verkligen det värsta jag vet. Eller kanske söndagskvällar? Nee, måndagar. På söndagskvällar känner man sig alltid så sjukt ensam. Det är den dagen man saknar att ha någon som mest. Men måndagar då är det verkligen hela veckan kvar. 5 hårda arbetsdagar, långt kvar till helgen och sömnen har inte varit på topp under helgen. Måndag är en sån dag man behvöver sova ut på. Framförallt om man är en hårt festande brud. Haha. Men idag så fick jag det. Jag var nämligen ledigt och det var riktigt gött. Att igår slippa tänka på att man var tvungen att gå och lägga sig vid 10 för att sen gå upp vid 5 för att sedan jobba klockan 6. Igår kväll var jag och Lisa hemma hos Johan och kollade på Beck. Så trevligt. I morse var jag på vatten gympa på Nautilus och efter det gick jag hem och sov. Jag drömde en av de värsta drömmarna jag drömt. Massa spöken och jag kunde inte vakna eller öppna ögonen. Usch, jag mår nästan psykiskt dåligt av den. Efter att jag vaknat så har jag, Lisa och Amanda bara hängt i min soffa. SKÖNT.
Ikväll har jag lett min grupp i vattengympa, det är helt sjukt så jobbigt det är. Bra träning som fasen. Nu blir det sängen för min del. Som sagt i morgon är det jobb och en massa träning som gäller. Me like. Sen är tisdagen över och då går resten av veckan rätt fort. Bra!

God natt, DODO!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0