Fredag den 13:e, alla ♥ dag och bakishäng.

Varför måste helgen gå så sjukt snabbt? Jag är så inte sugen på att jobba i morgon, jag vill att det ska vara lördag idag också så man kunde fått gå ut ikväll igen. Jag har haft en sjukt kul helg med mina brudar. Alla hjärtans dag är bara överskattat men lite firande blev det ändå. Min syster och jag gjorde as goda pannkakor till frukost och bakade kladdkaka, så bjöd vi mormor på fika. Mamma och pappa grillade i det fina vädret och hundarna lekte i trädgården, mys. Men Jag, Lisa och Matilda låg mest hemma i Matildas säng och kollade på Sex and the city och tyckte lite synd om oss själva. Självklart var vi ute både fredag och lördag. Bästa utehelgen på länge. Lovely Tre hjärtan och B&B, Drum and Bass!

Party, fredagen den 13:e

Sis och jag gjorde pannkakor på alla ♥ dag

mamma och pappa tog fram grillen

Ella och Molly var ute och lekte i de fina vädret

jag och syster bakade till mormor

sen va vi på det igen, utgång!


bakishäng hos matilda



Tack för denna helgen!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0