Snösnösnö

Som det snöat idag. Nu tycker jag det är mysigt. Jag hoppas verkligen det får ligga iallfall nu i julhelgen. Idag efter jobbet åkte jag hem och vilade en stund. Lite senare på eftermiddagen så klädde vi julgranen. Jag tycker faktiskt att den blev riktigt fin. Efteråt gick jag och Malin ut med Molly en sväng och lekte i snön. Nu ska jag åka hem och mysa med min pojkvän. Snart julafton, så mysigt det ska bli. Fast jag har lite panik, de 3 julklappar som jag beställt till mormor, mamma och pappa har inte kommit. Jag hoppas verkligen de kommer i morgon, annars blir det yxan :P I morgon hoppas jag på få att sluta en stund tidigare så jag kan gå in till stan och köpa de sisa julklapparna och förhoppningsvis ett par nya skor till mig =)



PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0