Söndagsångest på en måndag.

Det va ett tag sen ja. Men jag ska bli bättre. Jag har haft den bästa helgen på länge. Jag har varit ledig fredag, lördag, söndag och måndag. Träffat alla mina nära och kära har jag hunnit med. En jävla massa festande har det blivit. I fredags var jag och brudarna på förfest hos Bogge, sen stan. Hur kom jag hem? Spya över hela mitt golv. Ja, blev en massa förmycket är en sak som är säkert. I lördags hade jag förfest, sen blev det stan. I söndags var jag och Felicia med mina kusiner och deras kompisar ute. Vi var på Caféet (krogsöndag). I morgon är det jobb och jag hatar det. Men vad ska man göra? Det är bara att bita ihop.


Bilder kommer i morgon, för nu ska jag sova!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0