Out on the piers

Jag börjar bli dålig på det här med bloggandet, fään med. Jag ska försöka lite bättre. Skönt att hålla lite koll på sitt liv.
Egentligen skulle jag haft en helg hemma, en lugn sådan. Men jag har ju en liten vän som är riktigt bra på att övertala mig, och det lyckades hon med även i lördags. Det som skulle blibit lugnt slutade i hejvilt party med vänner och mina kusiner. Bästa utekvällen på länge, skulle jag nog våga säga.
I veckan har jag inte gjort mycket. I måndags var det 9,5 timmars jobb, efter det var jag helt slut och chillade hemma med en film. Idag slutade jag 11. Skönt som tusan. När jag kom hem unnade jag mig en sovpaus, och efter det gick jag och träffade Ellan och Tina (som kommit hem på semester från sin aupair tid i Frankrike). Nu har jag precis kommit hem från en lång promenad med mamma och hennes vattengympa kompisar. Nu ska jag snart kolla på film med en vän.

Jag saknar min klass!


PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: emmaaaw

saknar med alla..

Kör vi på parrty&grillning denna sommaren istället eller? ;)

2009-04-08 @ 11:07:47
Postat av: erika

ska vi ta studenten en gång till? :D hah ...

2009-04-08 @ 16:07:46
URL: http://erikatta.blogg.se/
Postat av: Elise :)

jag håller med erika, vi tar studenten en gång till vett ja! :) miss you sweetie!

2009-04-09 @ 19:51:32
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Det trodde jag aldrig att du skulle saga babe, men det ar fan sant! Jag saknar ocksa klassen♥

2009-04-11 @ 05:00:56
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0