Mina tjejer är hemma!

Idag ringde min Isabelle mig och sa att hon va hemma. Vi drog en runda i stan och sedan köpte vi god sallad på Regnbågen och satte oss i Picassoparken. Mys. Jag har verkligen saknat den tjejen super mycket.
Hanna den lilla loppan skulle ju inte kommit hem förrens till helgen, men idag när jag låg och sov fick jag ett samtal. Hon är hemma!!! Och jag som skulle jobba kunde inte träffa henne. Så nu ligger jag i min säng as pigg och längtar tills i morgon när jag ska få träffa henne. Helt sjukt att ett halvår redan har gått. I love you girls ♥




Jag är kär i mina nya jeans!

Snart är alla mina fina hemma, fortsätt trilla in i Halmstad =)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt sjalen?

2009-05-04 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0