Maia Hirasawa

En av mina favoritartister, nämligen Maia Hirasawa spelade på Teatern i söndags. Jag ångrar så att jag inte gick dit, men jag ska ju ändå se henne på Hultsfred i sommar, så jag har ju det framför mig. Fan vad jag längtar. Ja, som sagt jag fick ju aldrig se henne, men städa efter henne, det fick jag göra. Haha. I deras lilla "festlokal" vid logerna, såg det ut som f*n. Jag hittade spelningslistan som hon skrivit och lite kladd som de ritat. Haha, alltid något. Tönting som man är, så tog jag med det hem. HEJDÅ. Men vad gör man inte? :P




Nu ska jag försöka sova, men lycka till. Det är FULLMÅNE. Jag hatar det!
PUSS&KRAM


 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahaha, "det ær fullmåne - jag hatar det" ? varfør?

2009-04-11 @ 16:38:48
URL: http://skorpandrartillgeilo.blogg.se/
Postat av: Anna Eklund

Cooolt! Jag hade latt gjort likadant!! Starstuck! nasta vecka kommer jag hem! :D

2009-04-13 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0