Hejdå, inget liv.

Shit, jag har verkligen gått och dött här på bloggen. Men som sagt allt står still. Jobb, jobb och jobb. Som idag t.e.x. 6.00-16.00 och sen 21.00-04.00. Jag är redan svin trött och fattar inte riktigt varför jag valde att arbeta så här idag. Iofs så är jag ju ledig i morgon och då är det party. Det gillar jag =)


Dagens bästa: Min Anna är hemma från Bali. Jag är överlycklig, skrek när jag hörde hennes röst och när jag träffar henne ska jag krama sönder henne. Me love you!


 

Use somebody
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Sara

Arbetsnarkomanen no:1! Du ar varre an Elin "Coop" Larsson ju:P Fortsatt kampa!

2009-04-24 @ 02:26:31
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, läste Saras kommentar:) oj vad du jobbar! jobba inte för mycket kära du! puss<3

2009-04-24 @ 15:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0