April

Det är verkligen vår nu. Så sjukt jävla underbart, jag älskar det. Tyvärr, har jag ju åkt på denna jävliga förkylning, men en del har man kunnat vara ute iallfall. Min veckan har väl inte varit den roligaste. Jobb, jobb och åter jobb. I morse började jag klockan 4. Hejdå! Jag harfått min Miss Li skiva och den är underbar.
Igår satt jag och tjejerna på Åhlens café, uteserveringen, och drack chai latte. Sjukt underbart. Idag har jag och Lisa invigt vårens/sommarens första picasso-parken dag. Jag köpte med sjukt god mat från Hello, och sen gick vi till systemet och köpte lite Corona. Sen satt vi där och njöt av solen. Tänk att vädret kan väda så snabbt!

Fina Lisa

mat och öl gör magen glad ;)

Ja, han ville va med på bild. Full? Ehh, ja :P


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0