Ännu en natt på teatern!

Igår var det en väldans massa jobb på teatern. Två 7 timmars pass på ett dygn. Nu är det snart dags för mig igen att åka ner o jobba. Jag vill inte, vill inte, vill inte. Jag är så sjukt trött på det nu. Gah.
Idag har jag haft en mysig dag. Började med frukost hos Lisa med henne och Lisa. Sen gick jag och Hanna in till stan, kollade lite i affärer och sen köpte vi glass och satte oss i Picassopaken. Så sjukt skönt att hon är hemma. Lite senare träffade jag Tanja i staden och följde med henne för att köpa skor. Efter det blev det en till sväng i Picasso med M. Mys!
Nu har jag precis varit på Eurostop med mamsen och lagat mat, supergod sallad. Nej, om man skulle åka till jobbet!



PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Nemen va?? Elin ringde mig förra veckan och sa att hon hade försökt ringa, och Line sa liksadant. Jag har inga missade samtal på min mobil! Gah! mobilfan, telenor kan ta sig nånstans! Menn jag ringer dig ikväll då snäckan, så kan vi bestämma ngt:D

2009-05-05 @ 13:21:29
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0