Norge trippen!

Igår vid 5 tiden körde bilen mot Sandefjord och Norge. Förväntasfulla och övertrött busade vi runt i bilen. Vi gjorde många roliga videoupdates som jag nu försöker lägga upp på youtube för att sedan lägga upp dem på bloggen men det går inte så bra. Så nu ger jag upp med det för tillfället och bloggar i stället. Men, men väl i Sandefjord var vi nervösa. Vi snurrade runt och kom extakt i tid till intervjun på Manpower. Det tog cirka 2 ½ timmar där innan vi var klara. Vi snackade om framtiden och gjortde ett lagertest som alla blev godkända på. Bra gjort! Förhoppningsvis blir det jobb i början av oktober. Efter det åkte vi och kollade på 2 lägenheter och ett hus. Det var ett som kändes riktigt bra, men vi får se hur det blir med det. Hoppas kan man ju alltid, annars är det bara att snoka vidare. Att köra hem var det jobbigaste jag gjort. Lisa fick ta över en sväng så jag kunde sova en liten stund. Men usch och fy vad jobbigt det var att köra.















Hjälp mig att lägga upp filmerna!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0