Mys

I morse vaknade jag klockan 6 tack vare att jag fick urinvägsinfektion. Aj, aj, aj. Jag var nog på toa 50 gånger och kunde inte somna om. Stackars Calle som försökte sova. Han fick gå upp och göra mackor till mig så jag kunde ta min medicin. När det gått över ringde mamma och sa att Molly var borta. Då hade dem gått två olika vägar runt en buske. Haha. Lilla Molly försvann. Jag och Calle hoppade på min gamla moppe och körde ut och letade efter henne. Men när vi kom fram hade mamma hittat henne en bra bit bort. Bra gjort!

Hela dagen har jag och pappa fixat och donat på mitt rum med soffan som vi hade där nere innan. Jag har den på mitt rum nu. Jag har gjort jätte mysigt. Här ligger jag och Calle nu och vill inte gå upp. Men nu måste jag för jag ska hem till mormor och äta.

 


Mysigt va? =)
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0