Min helg i bilder och text.

Fredag:
Efter jobbet åkte jag och baby in till stan och shoppade lite. Jag köpte en ny jacka och jeans. Wie. Efter det var jag en sväng hos min syssling Alex som fyllde 18 år. Grattis igen! Vid 9 åkte jag till Hanna, där Amanda också befann sig. Vi kollade på film. Efter tio minuter på golvet så somnade jag. Trött tjej.

I bilen på väg hem från stan.
 
Mins sysslingars nya söta katt.



Lördag:
Då var det dags för party at my place. Hela dagen fixade jag med party tält och allt.
När allt var klart kom folket. Vid 1 åkte vi ner till stan, jag och Issa gick till Moon. 
Jag hade en sjukt kul kväll.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Amanda klippte av Isabelles hår, det blev kalas snyggt =)
 
 
 
Efterfest utanför en P-automat
 
En Fiffe historia =)
 
 


Söndag:
Bakis och skakis vaknade jag vid halv 8. Gick ner till Statoil och köpte min underbara juice och mötte Callebabe. Gick hem och vilade lite. Sen var det dags för städning och det tog nästan hela dagen, och det var jobbigt. Haha.
Sen var det dags för jobb. Ännu jobbigare. När jag var klar åkte jag hem och kollade kalart på Sex and the city boxen. Ååh, vad bra det sista avsnittet var. Hanna nu kan du börja glo.
Hela kvällen spenderade jag med min mormor. Vi bakade morrotskaka och annarspaj. Gott. Sen spelade vi Yatzy, så klart, och lite lek med ord. Det är mysigt hos mormor. Sen kom Calle och hämtade mig. Han hade hyrt den nya Irene Huss filmen, men jag somnade så vi får se den en annan dag.

Det var min helg de, och den har varit kalas bra =)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack för en kanon-bra helg! Håret är... snyggt? jävligt dumt? Jag vet inte! Vill du gå på stan med mig på lördag förresten? Måste gå till snusk-källaren men vågar inte gå dit själv. Ringer dig imorgon! PUSS : :

2008-09-22 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0