Lets go to Italy!

Nu är allt färdig packat och klart. Det enda som jag väntar på nu är att musiken ska laddas klart till mobilen. Min dumma mobil har gått sönder så jag har fått köpa Malins killes gamla. Den är jätte fin faktiskt och röd, me like. Nu hade jag bara velat åka på en gång, men jag måste vänta tills i morgon, retligt. I alla fall så åker jag och Isabelle från Halmstad vid 12 och sen går planet 16 så vi är inte framme förrens vid 20. Retligt, men fan vad gött det ska bli och komma bort!



Jag är pepp!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: hanniz

åh jag är såååå avis!

du måste messa när du har landat::

2008-09-04 @ 10:48:28
Postat av: Anonym

Ha det så kul gumman:) Hör gärna av dig när du kommer hem! Puss

2008-09-04 @ 20:08:32
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0