Idag är det ingen vanlig dag...

FÖR DET ÄR MIN FÖDELSEDAG, HURRA, HURRA, HURRA...
Idag fyller jag 19 år. Hurra!

Igår kom jag hem från Italien. Jag och Isabelle har haft det hur bra som helst.
Mycket sol, bad, skratt, italienare och party!
Planet var 6 timmar sent, drygt som fan. Men nu är jag äntligen hemma :D

Mitt internet är sönder där hemma så jag får skriva mer om Italien senare med massa bilder och skoj. Nu sitter jag vid Amandas dator och snokar runt på internet och hon ligger nyvaken i sägen. Vi ska snart ner till stan och kolla runt lite. Jag är shopping sugen!

Bara så ni vet så har jag världens bästa pojkvän!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis baby :D <3

2008-09-12 @ 16:32:58
URL: http://eleonorsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0