Cutie

Igår fick jag ett gulligt sms av min kusin i Stockholm. Ett sånt kjedjesms som jag hatar,
men detta var riktigt gulligt.

En tjej frågade en kille om han tyckte att hon var söt. Han svarade nej. Hon frågade honom om han ville va med henne för evigt. Han svarade nej. Hon frågade sen om han skulle gråta om hon lämnade honom. Och än en gång blev  svaret nej. Hon hade nu hört nog och gick därifrån med tårar som strömmades ner för hennes kinder, men då tog killen hennes arm och sa; Du är inte söt, du är vacker. Jag vill inte vara med dig förevigt, jag måste vara med dig förevigt. Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö. Så nu vill jag säga till dig; Jag gillar dig för de du är till mig.. En äkta vän. Ikväll kommer din äkta kärlek att förstå att han tycker om dig. Klockan 13 - 16 i morgon kommer någonting bra att hända dig. Det kan vara vad som helst..

Stämmer ganska bra. Igår mös jag med min Calle och idag fyller jag år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0