13 september

Igår var den min födelsedag men så mycket mer. Det var även min och Calles dag. 1 månad, Hallelulja. Men fämst av allt var det 3 månader sen babyboo Ebbi dog.
Jag saknar henne ♥


Igår hade jag en bra dag. Vaknde hemma med Calle. Fick Vouge t-shirten, som jag velat ha. Gulleplutt. Sen åkte vi till Regnbågen och köpte frukost. När Calle åkte till skolan somnade jag om en sväng, och sen gick jag till Amanda för att sno hennes internet. Hon gjorde en söt liten godissnok med ljus, sjöng och blåste serpentiner. Efter det färgade jag hennes hår rött, snyggt som fäen! Sen tog vi en riktig shoppingrunda på stan. Köpte massa skor, en kofta och lite skit. Wiie. När jag kom hem firade vi mig med lite kycklingvingar, pommes, vitlökssås och tårta. Min vän Elin flyttar till Oslo på måndag så efter maten åkte jag och Calle en sväng till Brehult för att säga hejdå till henne. Kul som fan att träffa Elin, Sara och Elise.

Idag blev det också en stanrunda. Va en sväng med Tanja och Matilda, saknadebrudar! Sen gick jag och Lisa en sväng om. Jag köpte världens finaste överkast till sängen på Indiska. Samma som den rosa kudden fast överkast då. Aj, vad det sved i plånboken, men gud vad fint det är.
Nu sitter jag hemma hos Calle och skriver. Mitt internet funkar fortfarande inte. Ikväll blir det utgång. Wiie. Nä, nu sa jag gå och göra honom sällskap framför Tv:n. HBK-MFF står på och HBK leder emd 1-0. Bra gjort!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0