Tack för ikväll tjejer!

Nu ligger jag i min säng med min rosa Ipod på magen, musiken i öronen och min rosa dator i mitt knä i min rosa säng. Kan det bli bättre?

Ikväll har jag varit hemma hos Linn med Sara, Elin, Erika och Elise. Vi åt kebab från Medya, kollade på Idol och åt godis och chokladkaka som Linn bakat. Jag saknar dem redan. Det är alltid lika kul när vi träffas, vilket inte händer så ofta längre =/ Sara åker till Australien på tisdag och hon vet inte hur länge hon kommer vara borta. Hoppas du får det superduper kul gumman, jag kommer sakna dig. Läs hennes blogg om livet i Australien här!


Brudar ♥

Loppan och Jag ♥

Nu ska jag städa lite på mitt rum, packa och sen ska jag försöka sova.
Jag har vänt på dygnet!!!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, ja dom bilderna tackar vi för Johanna!*not! :P kommer sakna dig ditt lilla trasselsudd!

2008-10-25 @ 17:15:52
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: elise

mysig kväll :) tack detsamma! <3

2008-10-26 @ 18:25:25
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0