Sista utgången!

Igår var det sista utgången i Halmstad på 6 veckor. Den startade med 18-års fest för Tanja hemma hos David. Så kul att träffa alla. Vid halv 11 åkte jag till Calles brors flickväns 25-års fest. Sen vid 12 åkte jag in till stan och träffade Hanna, Lisa, Amanda och Issa. Vi gick till Asias och sen Valentine. Men ganska snabbt lämnade jag och Isabelle för Morfars. Där var skoj. Träffade på Malins gamla kompis som kallar mig för strutsen, hans mamma jobbar på Alf och han själv går bygg och jobbar på Peab, så förtillfället bygger han om min mormors kök. Haha, sjukt va? Har inte sett han på as länge.









När morfars stängde så köpte jag mig en kebabrulle och åkte hem till Calle och sov :*
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är snubben i kepsen?

2008-10-27 @ 00:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0