Pyttipanna

Mia ringde mig tjugo i fem av lite smått panik. Klockan fem var jag på jobbet. Militärerna har haft övningar och idag skulle de äta pyttipanna. 60 pers var beräknade, men när Mia och Mia kom dit så hade de lagt en lapp om att det var 120 pers. Panik, så jag åkte dit. Kom precis hem och är helt slut, trots att det bara va några få timmar. Tyvärr så orkar jag inte gå ut idag. Buhu, Hanna och Lisa ska på Hasses rave fest i Tönnesjö så jag ska snart köra de dit. Jag är fortfarande lite smått bakis sen igår (lägger in bilder sen igår sen). När jag kommer hem ska jag sova som en prinsessa. Det ska bli skönt att slippa vara bakis en söndag :P

Nu ska jag åka hem till Hanna.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0