Överrsakningsnatt i HBG

Igår efter bio hade jag, Lisa och Amanda bestämt oss för att åka ner till Helsingborg och överraska Matilda, som var helt ensam där nere. Vi åkte till Maxi och köpte massa frukt, städade lite i lägenheten, tände ljus och gjorde det allmänt mysigt. Hon var som tur inte hemma när vi kom och Lisa hade nycklar så det blev perfekt. Hon blev helt överlycklig när hon kom och in och hörde oss skrikandes i vardagsrummet. I morse åkte vi till Väla och åt jätte god mat, och Amada och Lisa shoppade lite. Jag lyckades att inte göra det. Grattis till mig! Vilken mys kväll, uppersittanatt och dag vi har haft.


Myspys

Morgonen efter

Min super duper goda mat

Matte B och hennes skagenpotatis

Amanda och hennes tonfisksnok

The gang

Vi va en stund på Grizzly (min favoritaffär) och kollade på ninisar!

Tack för ett mys dygn.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0