One night in Bangkok

Hallaooooo där hemma!

Efter 6 timmars väntande på Kastrup och 10 timmars flyg så är vi äntligen framme i Bangkok. Jag lyckades sova en del tillskillnad från Lisa. Sex and the city visade de på flyget. Hallelulija. Just nu står jag vid datorerna på vårat 37 kroners hotell, Ashha guest house. Det är faktiskt helt okej för att kosta så lite. Inga kackerlackor än i alla fall. Lisa sitter och äter lite god mat. Det är helt sjukt så billigt. 25 kronor för en riktig måltid med dricka.

Vi har varit i Bangkok i några timmar och under den tiden har vi varit inne i centrum och kollat runt lite. Det är mat överallt och luktar grillad bläckfisk med prinskorv.

Nu ska vi snart sova för i morgon åker vi till Koh Samui och flyget går från Bangkok kl. 6 på morgonen. Vi har ställt våra klockor på 3. Haha tidigt, då är det natt hemma.


Det går inte att ladda upp bilder :(

Ha det så bra där hemma!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: emelie

ååå är du i Thailand? hur varmt är de :d vart är du? kram

2008-10-28 @ 15:03:12
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Tanja

wiie. så mysigt det låter. hoppas du får det underbart.. & ser några apor! pussa dom från mig isf..

väntar på att få läsa ännu mer :) PUSS , hälsa Lisa

2008-10-28 @ 18:38:47
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/
Postat av: sara

Åh, vad härligt! Fortsätt uppdatera flitigt, jag är en daglig läsare;) Pusss gumman

2008-10-28 @ 19:08:54
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej, snubblade in på din blogg och såg att du är i Thailand och ska till Koh Samui. Jag och min sambo var där för ett år sedan precis, i 3 veckor och hade det helt underbart. Ett tips att åka och kika på är "grandmother and grandfather-rocks". Du kan aldrig tro vad de föreställer. ;) Måste nog följa din blogg och se om jag känner igen något.

2008-10-29 @ 21:09:52
URL: http://enkoppte.blogg.se/
Postat av: Isabelle

underbart! tänker på er :)

2008-10-29 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0