Nostalgi

Tidigt i morse körde jag och mormor hennes bil till Laholm, den skulle på service. Nu har vi precis varit och hämtat den. Vi åkte in en sväng till stan för mormor skulle kolla på byxor. Jag var tvungen att gå in i leksaksaffären där vi alltid var när vi va små. Det såg exakt likadant ut och luktade precis samma som då, mys. På vägen hem tog jag en liten nostalgitur till Mellbystand. Gud, vad jag saknar stugan, men det är sig helt olik. Som de har byggt om, fixat och donat. Jag har så sjukt mycket minnen där ifrån. Jag hade gjort vad som helst för att få fortsätta spendera mina somrar i Mellbystrand. I just love it!


Mellbystrand

En omgjord stuga, vår var gul och finare!

Favorit kiosken

Bästa minigolfen

Strandhotellet

Stranden

En glad Johanna, fast ser mest beskymrad ut!

Ge mig sommar i Mellby ♥
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0