Koh Samui

Heeej bloggen, JohannaLundberg89 har!

Igar kom vi fram till Koh Samui. Har ar underbart men vadret ar inte det basta. Det ar mulet och inte sa mycket sol. Men det kommer. Det ar ju langt ifran Sveriges vader. Igar var vi en liten svang pa stranden. VI har en egen strand vid var bungalow. De som jobbar pa hotellet ar hur trevliga som helst. Igar var vi inne i Chaweng (dar vi ar nu) och shoppade lite. Sen akte vi hem och drack maekhong (thailandsk wisky) och cola. Sen akte vi in till Chaweng igen och gick till tva olika klubbar. Raggea pub och solo bar. Pa solo bar var det riktigt kul. Vi kom hem vid 6 pa morgonen. Ni vet utestallerna har stanger vig 5 eller senare. We like. Vet ni vad Lisa gjorde. Hon tatuerade sig. Det blev skit fint. Hon skrev Simba pa thailandska. Sorry mamma, men jag ska med gora en. Idag har vi sovit bort hela dagen. Vaknade vid 2 tiden. Sen segade vi i typ 3 timmar, gick och at. Jag tog ett litet dopp i poolen. Nu sitter vi pa ett internet cafe, ska val ga och ata snart. Maten ar saaa god har. Igar at vi pa McDonals. Hahah det var skit gott.

Vet ni mer.. Igar nar vi skulle sova krop det en odla inne i var bungalow och den ville inte ut. Jag skrek och Lisa forsokte kasta bort den med sin sko. Fy fan vilket ackligt djur det ar..

Kolla in pa min resedagbok, JohannaLundberg89, dar finns massa bilder :D
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Var på kroppen gjorde hon tatueringen? Kostade? Varför Simba? Många frågor jag vet:) Men jag vill oxå tatuera mig:)

2008-10-30 @ 13:11:21
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0