Kära vänner!

Ikväll har jag sagt farväl till alla (vad hemskt det låter). Vi hade middag här hemma med familjen, Calle och Sakac. Vi åt pappas planka, världens bästa. Efter det kom Lisa, Matilda, Hanna och Amanda. Fellefjuus tittade in en stund för att säga hej då. Matilda och Lisa blev gravida, haha. Sen åkte jag, Hanna, Matilda och Lisa på en vardaglig tripp med bilen till McDonalds och Max. Ååh, vad jag kommer sakna alla. Jag kommer aldrig kunna somna inatt och Calle håller på att somna. Vad tråkigt jag kommer ha det. Gah, jag är sååå pirrig!






Nu ska jag hoppa ner i sängen jämte min Calle.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Linn

Trevlig resa, johannie!!!!

2008-10-27 @ 08:19:19
Postat av: Diana

Ha sjukt jävla kul Johanna!

Detta är en once in a lifetime grej.

Hemlängtan kommer du säkert få ibland, men hemma har du ju varit i massa år och när du kommer hem kan du vara hemma i massa år till:)

Sköt om dig!

Kram kram.

2008-10-27 @ 10:19:21
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0