En rosa Ipod

Idag har jag och Lisa fixat och donat inför resan. Vi har köpt allt sånt tråkigt man behöver, typ som shampoo, balsam, tvål, plåster, solkräm i mängder, alcogel och bajspiller m.m. Vi har även köpt varsin backpack-ryggsäck. Det blev så tillslut. Mitt bästa köp idag är min Ipod, ååh jag kommer älska mig själv hela livet. Haha. Den är rosa. Jag och Calle har åkt runt i hela stan och letat efter exakt den som jag ville ha. Den är fiiiin. Sen har jag köpt in ett helt lager med saker till Elsa så hon ska klara sig när jag är borta.

Nu ska jag snart till Linn och träffa mina snäckor ifrån klassen =)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: SensationalDesign

Sugen på ny bloggdesign? Låt SensationalDesign göra jobbet... Förutom en designauktion som ligger på endast 20:- kostar det endast 50:- för att få din blogg designad PRECIS såsom du vill ha den!

2008-10-24 @ 23:22:33
URL: http://sensationaldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0