7 oktober - utgång!

Igår var jag, Hanna, Amanda hemma hos Lisa och åt världens godaste mat. Lisa fick lite paket, som hon blev glad för. Den bruden var helt speedad hela dagen. Lite senare gick jag, Lisa och Hanna ner till stan. Först gick vi till Harrys och träffade Eve och hennes kompis. Efter någon öl där gick vi vidare till B&B. Det var jävligt lite folk ute, men vad annars en tisdag i lilla Halmstad? Trots bristen på folk så hade jag en kul kväll. Som många säkert vet så var det ju studentfest igår för de som går i trean. Det kom ett gäng till B&B, och vi träffade helt klart killen med bästa outfitten! Det bästa var att jag fick prova den =)









Becks granne, kul va? =)
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: hanniz

hahah

älskar den sista bilden

2008-10-08 @ 18:14:14
Postat av: Isabelle

haha!

ska du ha en stänkare eller?

2008-10-09 @ 01:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0