12 dagar kvar!

Rubriker är svårt, så jag kör en Lisa style idag.

Idag har jag och Lisa varit på stan och fixat lite saker inför resan:
- Hämtat visum
- Lisa tog spruta
- Hämtat ut fondpengar
- Beställt pengar på forex
- Bokat hotell på Koh pangan, Full Moon Party!
- Bokat flyg från Phuket till Bangkok

Nu är det bara flyg från Bangkok till Koh Samui och hotell i Bangkok när vi kommer dit och åker hem. Sen är det bara att åka!

Ikväll har jag, Lisa och Amanda ätit kebab, kollat på Bonde söker fru och Grey´s! Vilken Tv kväll. Nu kollar vi (eller de) på något Geek program. Jag är rastlös och vill göra något!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Tanja

miss u - and soon - you goin' to thaai! mys (:

2008-10-16 @ 11:24:12
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

När ska du till Thailand? Jag ska till Phuket den 12 november :)

2008-10-19 @ 22:17:46
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0