1 oktober - mysdag

Igår hade jag en riktig mysdag. Den började med att jag, Amanda, Lisa och Matilda åkte ner till Östrastranden och åt frukost vid en liten kiosk. När vi ätit upp åkte vi och hämtade Hanna hos tandläkaren. Efter 40 minuters väntan på henne så åkte vi till Rejmes och bowlade. Det var hård konkurras, framförallt mellan mig och Amanda. Men den lille skiten vann över mig med 2 poäng. Retligt. Sen fick jag brott. Klockan 5 var jag och noppade och färgade mina ögonbryn på Dharma gruppen. Det blev nice. När jag var klar åkte jag hem till Calle oc  h åt en jätte god soppa som vi ätit två dagar i rad nu. Efter vi ätit upp åkte jag och hämtade Isabelle, sååkte vi hem till mig och kollade på Idol och Grey´s. Hallelulija. Sen kom Lisa, Hanna och Matilda hit. När vi blev rastlösa åkte vi ut i skogen för att skrämma upp oss själva. Jag somnade på hem vägen. Trött tjej. Sen somnade jag som en Gud ensam i min säng till One tree Hill.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0