01.30

Jag är trött men orkar inte sova. Jag borde städa rummet, men skjuter upp det. Och hos Elsa, men måste köpa sågspån då och det är jobbigt. Jag hade behövt en packlisa, men jag är för lat för att skriva. Det är 1000 miljoner mer saker jag behöver göra och inhandla innan jag åker. Var ska jag börja?

Förresten vill ni veta vart i Thailand jag och Lisa ska åka? =)

♥ 28 - 29 oktober, Bangkok
♥ 29 oktober - 7 november, Koh Samui
♥ 9 - 17 november, Koh Pangan (12 november, Full Moon Party!!!)
♥ 17 - 25 november, Krabi
♥ Koh Phi Phi
♥ Phuket
♥ 12 - 14 december, Bangkok

Nu ska jag lyssna på Sabaton och försöka sova.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: emmaaw

jag ska me till thailand! :)

Synd att ni inte skulle vara i phuket mellan 5-20 november: P

2008-10-23 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0