Kossan Mu

Mu mu mu, jag ar mega trott. Igar var Alex Meijer och Ossaian har och festade med oss. Idag har jag och Lisa stekt pa Lamais strand. Jag ar mega brand och ser ut som en skollad ratta. Varan bungalow har forvandlats till tropik center med massa odlor, ormar och gud vet vad. Sa i morgon fler vi till Koh Tao, men kommer tillbaka till Koh Samui om tva dagar igen. Nu tror jag att jag ar sugen pa mat, om inte det sa en sang, for jag ar saa trott.



 Lisa Bobban Hansen

Party 

Nyktert

Lamai


Varldens basta strand, and sa lange :P

Lisa nu vill jag ha mat!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan! Jag vill oxa dit! Har ar ingen strand, bara hoghus, jag blir knapp!!!:P Vem vet, det kanske blir en snabb visit inom thai innan Oz;)

2008-11-02 @ 15:55:11
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Linn

åhåhi! det var på den stranden vi bodde! finfin!

2008-11-03 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0