Whopiidoo.

Utgången igår var sjukt kul tycker jag. Mycket härligt folk traskade runt över Halmstads gator!
Kvällen började hemma hos Matilda med trevligt folk. Vid 12 tiden drog vi vidare in till stan. Blev inget Måretnsson för min del, istället hamnade jag på Bm med Tullisen där vi träffade Fiffe, Tim och Elias. Sjukt kul att träffa dem!
Sen skulle det bli efterfest hos Henke, men det bangade vi. Istället hängde jag med min Fellliiflow på donken, haha! Sen drog vi en taxi hem, men stannade en bit ifrån våra hus så att ingen skulle se hur lata vi är, klockrent!

image200

 

Jag vaknade ett flertal gånger i morse;
♥ Mammii kom in och sa hejdå, som skulle åka till Holland.
- Det åskade som tusan i morse och det är det värsta jag vet. Där låg jag rädd och ensam i min säng.

Nu när jag är vaken så ska jag och Hanna bruden snart åka till vårat underbara bakis-ställe, MAX.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Tanja Baby

haha, är det verkligen elias? :P

2008-05-01 @ 13:58:22
Postat av: erika

ut ut uuuuuuuuuut

2008-05-01 @ 16:40:29
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0